Irakaslegoaren aurreko proposamena gaitasun altuen ikasleen aurrean.
Pertsonai honek, irakasleek ikasleen aurrean izan behar duten jarrera aurkezten du, izan ere, Canarietan garapen curricular handiagoa dago, beraz, horietan planteatzen diren aldaketak Euskal Herrira ekartzeko aproposak direla pentsatuz, hitzaldian aurkeztu zituen. Aldaketa curricular horiek gure ikasleen aurrean oso interesgarriak direlakoan nago, beraz, honako sarrera honetan, aurkeztuko dizuet aldaketa hori betetzeko jarraitu behar den eskematxoa, ahalik eta egokien burutzeko prozesua.
1. DATU OROKORRAK
IKASLEA:
|
ETAPA:
ZIKLOA:
KURTSOA:
|
|
JAIOTZE DATA:
|
LEKUA:
|
HELBIDEA:
|
|
AMAREN IZENA:
|
AITAREN IZENA:
|
KONTAKTUAN EGOTEKO TELEFONOAK
|
|
INFORME PEDAGOGIKOA EOEP:
|
DATA:
|
AKTUALIZAZIOA:
|
DATA:
|
ARLO CURRICULAR ALDATUAK:
|
|
ACEAV SORKUNTZAREN DATA:
|
|
ACEAV-AREN DURAZIOA:
|
|
ACEAV MOTA:
|
|
* ACEAV: Adaptación curricular de enriquecimiento y/o de
ampliación vertical (Altas capacidades intelectuales
2. ADAPTAZIO CURRICULARRAREN SORKUNTZAN PARTE
HARTZEN DUTEN PROFESIONALAK.
IZENA
|
FUNTZIOA
|
SINADURA
|
Ikaslearen
tutorea
|
||
Zentroaren
orientatzailea
|
||
Ikasgaiaren
irakaslea …
|
||
Ikasgaiaren
irakaslea …
|
||
Zuzendariaren
Vº Bº
|
3. IKASGAIEN EDOTA ARLO ADAPTATUEN PROGRAMAZIOA
IKASGAIA
|
Adaptazio mota
|
Planteatutako eskema bete eta gero, modu organizatu batean umeen hezkuntza prozesua modu egokian garatzea askoz errazagoa izango litzateke. Beraz, garrantzitsua izango litzateke modu egokian eta erantzukizunez honen alde egitea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario